Garantie & Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij horen graag je klacht aan en zullen dit meenemen in de verbetering van Deta Laser. Mocht er actie moeten worden ondernomen, gaan we ons ervoor inzetten om tot de beste oplossing te komen.

Contact kan worden opgenomen door te mailen naar info@detalaser.nl

Garantie

Voordat een product Deta Laser verlaat, wordt deze zorgvuldig nagekeken en verpakt. Mocht een product onverhoopt toch gebroken/kapot zijn bij aankomst, laat ons dit uiterlijk 24 uur na ontvangst weten. Wij vragen altijd foto’s van verpakking en het beschadigde product. Gooi de verzenddoos dus niet weg als het product beschadigd is. Samen zullen we kijken naar de beste oplossing.

In het geval van een onjuist product of bij het maken van een fout in de teksten, laat ons dit binnen 24 uur weten. Wij zullen het probleem onderzoeken. In ieder geval zal je het juiste product alsnog geleverd krijgen.

Wanneer een product op een later moment kapot gaat, valt dit onder eigen risico. Wij maken ook kwetsbare producten zoals taarttoppers welke met voorzichtigheid gehanteerd zullen moeten worden.