Meest gestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op!

Bij Deta Laser kun je veilig betalen via iDeal of overmaken per bank. 

Onze producten verzenden wij via PostNL d.m.v. een brievenbuspakket of pakketpost.

Wij hanteren vaste verzendtarieven:
– Brievenbuspakje: € 4,15
– Pakketpost: € 6,95
– Bij bestellingen boven de € 80,- zijn de verzendkosten gratis.
– Hoewel wij geen winkel hebben, is een bestelling af te halen in Dalfsen.

Voor meer informatie zie Verzending & Levertijd

We versturen standaard producten binnen 3 werkdagen en proberen de gepersonaliseerde producten binnen uiterlijk 7 werkdagen te versturen. Bij een grote op maat gemaakte bestelling zal er in overleg een levertijd besproken worden.

Heb je een product eerder nodig?
Neem dan contact op via info@detalaser.nl. Wij kijken graag of het lukt om jouw bestelling eerder te verzenden.

Voor meer informatie zie Verzending & Levertijd

Alle bestellingen worden verzonden met een Track & Trace code.
Wanner de bestelling bij PostNL is afgeleverd, ontvang je per mail de traceercode.
Hiermee kan je de status van jouw bestelling volgen.

Bij Deta Laser kan je ook een product volledig op maat laten maken. Dit betekend niet alleen personalisatie, maar een compleet eigen ontwerp. Dit kan van alles zijn! Precies passend bij het evenement.

Meer weten? Vul het contactformulier in of stuur een mailtje naar info@detalaser.nl.

Een bestelling annuleren kan alleen als deze nog niet in behandeling is genomen. Een foutje gemaakt bij het bestellen van het product? Stuur zo snel mogelijk een mail naar info@detalaser.nl. Wanneer de bestelling al in productie is genomen, is de aankoop hiervan definitief.

Standaard (niet gepersonaliseerde) producten kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst, mits in originele staat. Op gepersonaliseerde producten (bijv. met naam, datum, gezinssamenstelling, logo, initialen etc.) geldt een uitzondering op het herroepingsrecht. Dit omdat deze producten speciaal voor jouw op maat zijn gemaakt. Deze kunnen niet geretourneerd worden.

Standaard producten kunnen niet geruild worden, wij bieden alleen terugbetalingen aan. Mocht je toch een ander product willen, raden wij je aan om het ongewenste, niet gepersonaliseerde, product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

De verzendkosten van zowel de terugzending als de verzending van het nieuwe product zijn voor jou.

Voor meer informatie zie Retourneren

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Wij horen graag je klacht aan en zullen dit meenemen in de verbetering van Deta Laser.
Mocht er actie moeten worden ondernomen, gaan we ons ervoor inzetten om tot de beste oplossing te komen.

Contact kan worden opgenomen door te mailen naar info@detalaser.nl

Voordat een product Deta Laser verlaat, wordt deze zorgvuldig nagekeken en verpakt. Mocht een product onverhoopt toch gebroken/kapot zijn bij aankomst, laat ons dit uiterlijk 24 uur na ontvangst weten. Bewaar altijd de verzenddoos en verpakkingen, hier vragen wij foto’s van.

In het geval van een onjuist product, een missend product of bij het maken van een fout in de teksten, laat ons dit binnen 24 uur weten. Wij zullen het probleem onderzoeken en z.s.m. met een passende oplossing komen.

We vinden het vervelend dat er een product beschadigd is.
Wanneer een product op een later moment kapot gaat, valt dit onder eigen risico. We maken ook kwetsbare producten zoals taarttoppers welke met voorzichtigheid gehanteerd zullen moeten worden.

Ben je niet zeker over hoe je een product moet hanteren? Wij adviseren je er graag over!

Alle bestellingen worden verzonden met PostNL en hiervan houden wij een overzicht bij. Helaas is het mogelijk dat PostNL een poststuk kwijt raakt. Wacht in ieder geval vier werkdagen voordat je ons mailt zodat PostNL genoeg tijd heeft om de post te bezorgen. Neem daarna contact met ons op zodat wij samen met PostNL het probleem kunnen onderzoeken.

Alle door ons verstuurde brievenbuspakjes en pakketten zijn altijd voorzien van een Track & Trace code die naar jou gemaild wordt. Met deze code kan de status van bestellingen achterhaald worden. Hierdoor kunnen wij in geval van vermissing het pakket traceren en/of achterhalen wat er fout is gegaan. Tevens zullen wij zoeken naar een passende oplossing.

Benieuwd wat wij voor anderen hebben gemaakt? Volg en like Deta Laser op:

Sinds de invoering van SEPA zijn personen vrij om elke bank te kiezen binnen Europa. Deta Laser heeft een bankrekening bij Revolut Bank UAB gevestigd in de Republiek Litouwen. Alle betalingen binnen Europa vinden plaats via hetzelfde systeem, hierdoor zijn betalingen naar deze bank net zo veilig en gemakkelijk.